YES...jag klarade det

Satt upp till ett i natt och efter att jag lämnat barnen på skolan var det bara att åka hem och fortsatte med kompletteringsuppgifterna och vart klar strax före lunch och skickade in dom och tänkte att jag får väl tidigaste höra något från min lärare i eftermiddag/kväll. Men förvånad jag vart när min psykologi lärare delade ut arbeten och jag fick tillbaka mitt som jag skickade tidigare under dagen och vart GODKÄND på hela medicin kursen. Känns en lättnad att veta att man klarat det och psykologin som började i dag värkar inte vara svår alls. Så nu har man läst 450 poäng och har kvar 900 poäng att läsa. Denna terminen kommer vi förutom psykologi även att läsa kurserna: Psykiatri, Specialpedagogik, Etik och människans livsvillkor plus Vård- och omsorgsarbete 2 där det även ingår fyra veckors praktik. Denna terminen består av 500 poäng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0