Åter här...

Har inte riktigt haft tid för er men ska göra mitt bästa. 
Vad har hänt med Izabella? Hon har fyllt 1 år. Hon har fått två tänder. Hon kryper och ställer dig upp vid möbler. Hon är en kopia av sin äldsta syster. På torsdag ska vi på 1-års kontroll så det ska bli kul och se vikt och längd. Återkommer om det då. Hon kommer att vaccineras då också. 
Övriga barnen har börjat i ny skola. Det har gått bra för utom för min äldsta som efter ca en veckas skolgång vart först utsatt för misshandel sen hotad och kränkt. Detta vart då anmält till polisen, sociala och skolan vart informerad om händelserna. Så skolan inledde än kränkningsutredning. Problemet var ju att dottern drabbades utav panikattacker och totalt skolvägrade. Så efter många samtal med skolpersonalen så fick jag tillslut henne att byta klass till en där en god vän till henne gick. Det fungerade ganska bra förutom när det var raster och dessa personer pekade finger och gav blickar som dotter tyckte var jobbigt och obehagligt. Så då skolvägrade hon IGEN. Det vart mer samtal med skolan. Dom kunde gör så att hon mötes upp av en lärare på morgonen och sen ha en rast vakt som har lite extra koll så inget händer ingen. Jag hoppas att det funkar denna gången.
Sen har min näst minsta också fyllt år. Hela 9 år. Vad fort tiden går. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0